سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به آموزش نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر می پردازیم.مهمترین ویژگی اسلایدر محصولات این است که شما میتوانید با کمترین فضا، بیشترین محصولات را در وبسایت خود نمایش دهید. به این صورت که اسلایدر با چرخیدن به شما اجازه مشاهده چندین محصول را پشت سر هم را می دهد.

نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر

اسلایدر ها یکی از مهم ترین قسمت های هر وبسایتی است که توسط آن می توانید به نمایش مطالب ویژه ، اخبار ، اطلاعیه ها ، محصولات و خدمات یک وبسایت بپردازید . در این مطلب میخواهیم افزونه ای برای وردپرس معرفی کنیم که با آن قادر به نمایش محصولات سایت و گاه ووکامرسی خود به صورت اسلایدر و جالب خواهید بود . افزونه Product Slider Carousel یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس است که شما را در نمایش محصولات خود به صورت اسلایدر یاری می کند. با نصب این افزونه می توانید محصولات خود را در قالب اسلایدر و به صورت چرخشی نمایش دهید و همینطور امکانات زیادی را برای آن در نظر بگیرید . امکان نمایش محصولات در قالب اسلایدر به صورت چرخشی ، امکان تعیین تعداد محصولات برای نمایش ، امکان پشتیبانی از فارسی و راستچین ،امکان تعیین سرعت نمایش ، قابلیت تعیین نمایش خودکار یا دستی و … از جمله ویژگی های این افزونه است.

همین حالا ببینید:  بارگذاری تصاویر به سبک Lazy Load با استفاده از افزونه BJ Lazy Load

نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدرنمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر

نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر با افزونه Product Slider Carousel

بعد دریافت افزونه ابتدا نصب و فعالسازی را انجام می دهیم، این کار با افزونه هم مثل همه ی افزونه های ووکامرس آسان و سریع است.بعد از نصب در پنل پیشخوان منو جدیدی ایجاد شده است تحت عنوان YITH Plugins ، وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. که در تنظیمات افزونه با دو قسمت تنظیمات مواجه می شوید. بخش اول تنظیمات کلی مثل تعداد محصولات در اسلایدر تنظیم راست چین یا چپ چین بودن و سرعت حرکت اسلایدر است.

نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدرنمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر

و در قسمت دوم تنظیمات قسمت هایی همچون انتخاب عنوان مناسب برای اسلایدر مورد نظر، انتخاب دسته هایی که تعیین کرده اید. انتخاب یک قالب مورد نظر که این امکان برای نسخه رایگان فقط یک مورد موجود است. و مواردی دیگر که برای تنظیمات اسلایدر است. و در آخر دکمه save changes را میزنیم تا تغییراتی که انجام داده ایم را اعمال کنیم.

نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدرنمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر

پس از انکه تنظیمات انجام شد به بخش برگه ها رفته و برگه ای ایجاد میکنیم و بر روی آی مخصوص به اسلایدر کلیک کرده تا اسلایدر خود را انتخاب کنید.

همین حالا ببینید:  افزونه غیر فعال کردن نظرات در ووکامرس

نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدرنمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدرنمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر

پس از انتخاب اسلایدر بر روی insert کلیک کرده تا اسلایدر شما در برگه قرار گیرد.

ویژگی های افزونه Product Slider Carousel

  • امکان نمایش محصولات در قالب اسلایدر به صورت چرخشی
  • امکان تعیین تعداد محصولات برای نمایش
  • امکان پشتیبانی از فارسی و راستچین
  • امکان تعیین سرعت نمایش
  • امکان تعیین نمایش خودکار یا دستی

دانلود افزونه

مشاهده مشخصات

مطالب مرتبط:

آموزش تنظیمات و پیکربندی ووکامرس

معرفی کدهای مهم و کاربردی ووکامرس

روش‌های محاسباتی حمل و نقل در ووکامرس

افزونه صفحه ساز وردپرس

منبع: تیک تمارائه دهنده مقالات: دانلود افزونه راکت – فیلم آموزش وردپرس –پشتیبان وردپرس


آموزش وردپرس اسلایدر ,نمایش ,محصولات ,افزونه ,صورت ,ووکامرس ,نمایش محصولات ,صورت اسلایدر ,محصولات ووکامرس ,امکان تعیین ,صورت چرخشی ,نمایش محصولات ووکامرس ,pr منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حجاب ارشیو شبکه اینترنتی دورنما irani blog کربن اکتیو یا زغال اکتیو همه چیز درباره تکنولوژی خدمات تخصصی کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن